Video 24/7

29.12.09

Pusni liudete mi! Kazva Gospod

Благодарност към Великия Цар!
Здравей пасторе. Казвам се Николай Колев и живея в град Варна. Господ ме спаси и изпълни с Неговия Дух през незабравимата 1997година. Огъня на Господ гореше силно в мен и скоро започнах да проповядвам Словото му, като Господ дори носеше изцеление и освобождение на хората чрез мен и всичко това беше великолепно. Дотук добре. Но тъй като бях израснал в недобра обстановка, където пиянството, крясъци и тормоз от всякакъв вид беше ежедневие, бързо ми стана ясно, че самия аз имах нужда от разчупване на проклиятия и освобождение от много демони. Напразно търсех Божии човек, който разбира от тия работи. Служителите при които ходех за помощ ми отговаряха, че вярващи не могат да имат демони и че е по-добре и аз да не се занимавам с тези неща. След това за мое голямо съжаление малко по малко започнах да охладнявам към Господ, докато един ден не паднах в греха. В следствие на това всички мои братя и сестри, разбираемо се оттеглиха от мен. От няколко години съм без църква и единствената си духовна храна набавям от интернет. Дори и паднал в грях призивът от Господ все още гори в мен. Колко чудно бях изненадан от Господ, когато преди време Той ми откри теб и служението ти по интернет. Когато гледах как действаш и служиш разпознах, че Той ме бе призовал в подобно служение. Но как да освобождавам други, като сам аз не бях освободен.Чрез служението ти, макар и през екрана Господ ме привдигна и ми даде благодат да се обърна отново към Него и желанието ми за служене отново се възпламени. Също добих вяра за самоосвобождение. Взех време за молитва и пост насаме с Господ и следвах инструкциите ти за самоосвобождение. През това време излязоха доста демони от мен. Но Господ не беше свършил. На другия ден те гледах на видео ти водеше в молитва за освобождение. Молих се заедно с теб и тогава ме напуснаха и останалите. Състоянието ми е съвършено различно сега. Върнаха се радостта, мира, вярата,които бях изгубил. Също и надеждата, че ще мога да се покоря на призива си. Затова съм ти много благодарен... Искренни благодарности и пожелание за много благословения от Господ Бог. 
 Твои брат в Господ: Николай

Няма коментари:

Публикуване на коментар