Video 24/7

12.12.09

Свидетелство на Биляна

Здравей п-р Пламен! Благодаря на Бога - сегашното ми състояние няма нищо общо с предишното. Бог наистина се движи много мощно в живота ни :) Първо исках дати кажа, че операцията на сестра ми мина много добре. После исках да ти кажа, че от 19 дена не съм пила никакви хапчета (анти-депресанти) и се чувствам просто чудесно...спя отлично през нощта (което за мен е огромно чудо!) и се чувствам енергична, бодра и силна през деня. Нямам нужда вече от хапчета нито през нощта, нито през деня :) Слава на Бога. Това е огромно чудо за мен - никога не съм се чувствала така...нормално. Бог даде победа и за проблем с бившите ми работодатели, които забавяха вече една година получаването ми на едни пари (не малка сума). Преди около седмица ми се обадиха и ми казаха в скоро време да очаквам постъпления - както и стана. А всички институции казваха преди това, че е невъзможно парите да ми бъдат изплатени....но не беше невъзможно за моя Бог! Слава на Господа! Знаеш ли, аз цяла година се молих за тези пари, но едва когато започнах да се моля с псалми (така както ти поучаваш), наистина Бог изпрати ангелите си и само за няколко дни някои дългогодишни проблеми се разрешиха! Има огромна сила в такива молитви наистина! Не че в другите няма, но изповедта наистина им "слага крачета" :) Виждам как Бог върши велики дела в живота ни и това е чудесно, благодаря му от цяло сърце! Нека Бог действително ви благослови (тебе и целия ти дом), и дано разшири пределите ви, и ръката му да бъде с вас, и да ви пази от зло, та да нямате никаква скръб! И нито едно оръжие скроено против вас да не успява, и да побеждавате всеки език, който би се повдигнал против вас в съд, в името на Исус!
[Поздрави от нас в Христа Исуса на цялото семейство!

Няма коментари:

Публикуване на коментар