Video 24/7

10.12.09

Lichna karta

Здравейте! Ако си спомняте този четвьртьк се помолихте за това да намеря личната си карта. За слава на Бога искам да споделя с вас, че картата се намери! Е, не стана както си го представях, но важното е, че се намери. Аз очаквах да я намеря до понеделник, защото бях взела решение в понеделник да пьтувам до родния си град (не сьм от София, а тук я загубих), за да сьобщя в полицията. Искаше ми се Бог да ми спести това ходене. Не стана така и аз заминах. Подадох молба за нова, платих 10лв. такса и на другия ден си трьгнах. Не ми казаха нищо за глоба, но вероятно щяха да ми кажат за глобата по-кьсно. Аз от това най-много се страхувах, глобата е между 20 и 150 лв, до колкото знам. И докато пьтувах обратно кьм София, ми се обадиха от полицията да ми сьобщят, че картата е намерена и само трябва да си я взема, при което ще ми вьрнат и 10те лева. Явно някой я е намерил тук, в София, и я е занесьл в полицията. Казаха ми, че не трябва да плащам никаква глоба! Наистина Бог можеше да ми каже да почакам още два дена, за да не харча пари за пьтни, но там се видях с една моя приятелка и сестра и много се насьрчихме взаимно, като споделихме преживяванията си с Господа. Така че аз вярвам, че Бог се намеси и подреди нещата, за което Му отдавам цялата слава! Сигурна сьм, че вашата опитност с паспорта на жена ви не е била случайна, чрез нея и аз добих вяра да изискам това, което ми бе откраднато. Христина

Няма коментари:

Публикуване на коментар