Video 24/7

7.12.09

Свидетелство

Свидетелство

на Николина Димитрова, 06.12.2009г.



Славя и издигам моя (нашия) Бог – Цар на Царете и Господ на господарите заради Неговата милост, любов, щедрост и всичко, което ни прави свободни в Господа Исуса Христо чрез дадения нам Скъпоценен Святи Дух.



Дълго време задържах свидетелството си, защото, то е като поток, и сила, и живот върху мене, и Святия Дух ми разкрива и още, и още (Еремия 33:3 „Извикай към Мене и ще ти отговоря, и ще ти покажа велики и тайни неща, които не знаеш”) . И знам, че това е само началото на пробуждането, не само за мен, но и за много от Божия народ, за да застанат там, където Господ иска да бъдем. Алелуя!

Когато научих за предаването на живо по интернет на богослужението с Пламен Петров бях в тежък период на християнския си живот. Случваха се инциденти, неща, които като че ли стягаха, и стягаха един невидим обръч около мене. И аз чувствах,че духовно умирам, но като че ли нямах силата да се противопоставя на това нещо (всъщност на дявола). И аз виках, и аз търсех, покайвах се, отричах се, но свободата, в която толкова много исках да стоя, не идваше. Напротив ставаше като че ли все по-лошо и по-лошо, и аз не разбирах корена на злото от къде идва. И аз като Савел бях с люспи на очите си.

Когато една сестра ми каза за богослуженията на Пламен Петров, аз се включих да го гледам. И още при първото участие в това богослужение нещо стана с мене. Като че нещо се отключи вътре дълбоко в душата ми, дойде животът на Бога в мене. Извадих и принтирах от сайта му молитвите за пречупване на проклятия и освобождение и започнах да ги изповядам. И изведнъж Бог ми откри в каква клопка на лукавия бях попаднала, и че бях оскърбила Светия Дух. После последваха сълзи, покаяние (и то какво, издълбоко – малко нещо ли е да оскърбиш Святия Дух, като дори не съм осъзнавала, че правя точно това). Но Божията любов и милост е толкова огромна, че нямам думи да я изкажа: И сега Бог говори чрез Словото си: „Милост искам, а не жертви!” Почувствах се свободна и по-жива от живите.

Душата ми жадуваше за още, и още от Него, от Словото Му, и го намирах в простото, практично и живо поучение на Пламен Петров. Евреи 4:12 ”Защото Божието Слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч, остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето.” Слава на Бога за това. Включвах се редовно в богослуженията, и въпреки, че имаше все още пречка да се включа в чата, аз бях благословена. Започнах да гледам и по-старите богослужения, които бях пропуснала. Не издигам човека и служението, но славя Бога за това. Но не мога и да не съм благодарна на човека, отдал се да служи на Бога и на хората, и Бог чрез него ми показа пътя към свободата. Хвалението също много ме докосва, защото е възхвала и поклонение на Всевишния – на моя Бог.

Бог ми откри че, преди да се събудя, съм била в една „духовна кома”, и че това е състоянието на много от Божия народ. И че „силния” в мене е фарисейския квас на мъртва религия, и крепост след крепост в моя ум, които могат да се определят като примиренчество, малодушие, неверие (дори и без да го осъзнавам, че е така). И това е състоянието също на много от Божия народ. (Не знанието за истината, а осъзнаването на знанието за истината ни прави свободни).

И това е клопка на лукавия - за да няма воюване, да няма съпротива срещу духовните сили на нечестието в небесни места. А сам Бог е казал в Словото Си: „Покорявайте се на Бога и съпротивете се на дявола и той ще бяга от вас.” Но как да се покорим на Бога, ако не се съпротивим на дявола, та да бяга от живота ни, от децата ни, семейството ни, църквата ни……?

Бог ме върна към първата любов към Него, но с много по-голяма дълбочина и мъдрост. Колко е хубаво в присъствието на Бог, в сладкото общение с Духа Му. Когато дойде атака и обезсърчение към мене, и аз като Давид викам: Господи, не отнемай от мене Святия си Дух, нека да бъда в Твоето присъствие.” И Бог идва и не ме оставя сама да се боря. Знам, че изпраща и ангелите си за мене, да не би да ударя о камък ногата си. О, Алелуя!

Стиховете, с който искам да ви поздравя, мили приятели е: „А сам Бог на мира да ви освети напълно; и дано се запазят непокътнати духа, душата и тялото ви без порок, до пришествието на нашия господ Исус Христос” (І Сол. 5:23).

„Благодат и мир да бъде на вас от Бога, нашия Отец, и от Господа Исуса Христа.” (Ефес. 1:2).

Няма коментари:

Публикуване на коментар