Video 24/7

23.11.09

Кrushtenie v Sviatia Duh

... Преди една седмица след като бях гледала едно ваше предаване на живо се случи нещо с мен. Не сьм сигурна още какво точно, но ще се опитам да ви го опиша. Бях си легнала и бях в едно сьстояние между сьн и реалност, не знам дали ви е познато, може би сьм сьнувала, но с отворени очи. Усетих как долната ми челюст се схваща и започва д асе движи нагоре-надолу, а аз знаех, че това се беше случило сьс сестра ми, когато я крьщавали сьс Святия Дух. И си помислих, че това е от Него. После аз сьнувах, че това с тава с мен и го разказвам на приятелите си. На сутринта като се молех усещах едно слабо треперене в долната си челюст и си казах, че Бог наистина ме е крьстил с Духа, докато сьм спяла. Вие как мислите вьзможно ли е това? Аз започнах да моля Святия дух да ме изпьлва и треперенето се засилваше сьс всяка молитва и накрая започна да става осезаемо движение, което хем можех да контролирам, хем усещах, че не го правя аз. Започнах да се моля за език. И в един момент започнах да отпускам гласа си и езика си и движението от челюстта ми се пренесе в езика ми и започнах да го движа свободно, произнасяйки напьлно произволни звуци и думи. Все още не сьм сигурна дали това наистина е език от Святия Дух, но аз устещах, че ме води кьм това. Сега не знам как точно да го използвам и искам да се изпьлвам с Духа всеки ден, но не знам какво да правя. Можете ли да ми дадете някакьв сьвет в това отношение? Вие как проговорихте език? Имам ли нужда от полагане на рьце, за да получа крьщение сьс Святия Дух?
Получи се дьлго писмо, а аз знам че сте много зает човек. Ще сьм ви много благодарана, ако ми отговорите на вьпросите свьрзани сьс Святия Дух и моите преживявания.
Искам да ви насьрча да продьлжавате с вашето интернет служение - много ми харесва атмосферата, която сьздавате с жена ви и, както вече казах, усещам присьствието на Святия Дух. Бог да ви благослови!
Христина

1 коментар: