Video 24/7

2.11.09

Свидетелство за Божията милост към болните

Отдаваме цялата слава на Бога Отца в Името на Господ Исус!

Съвсем случайно (обаче сега като се замисля не без водителството на Святия Дух), попаднах на проповедите на Пламен Петров в интернет. Започнах всеки ден на слушам по някой от записите.
След една от проповедите той се моли за един брат от Италия, който имал проблем със слуха.
Аз от около четири месеца установих че чувам трудно или въобще не чувам когато се говори тихо или когато звука на телевизора е намален, така че другите го чуват нормално. Даже говорих с дъщеря ми че имам проблеми със слуха и май ще трябва да ходя на лекар.
Междувременно когато се молех, започнах да се моля и за този проблем. И така до момента в който “случайно” попаднах на тази молитва за един друг брат, който даже не познавам и молитвата е от друг мой брат, който също не познавам.
Аз си върших нормалните неща за деня в къщи и междувременно слушах това предаване. Докато слушах тая молитва я повтарях. Това което се случи беше нещо което не съм очаквала. Моите уши започнаха да “пищят” и едно много силно налягане излезе през тях. В същия момент главата ми се проясни и ушите ми се отпушиха и даже можех да чуя най- малкия шум в къщи.

Изпитах огромна радост и благодарност към Исус, започнах веднага да благодаря и да го хваля и наистина радостта ми беше огромна.

После започнах да осъзнавам точно какво направи Бог за мен;
Първо: тази молитва беше изречена преди няколко месеца.
Второ: беше предназначена за друг мой брат.
Трето: Бог знаеше че има вече приготвено (изречено) Слово и чрез Святия Дух ме заведе точно там, където можех да го получа.

Защото: Това беше освободено Слово от Бог и силата му е непроменима и постоянна независимо дали ще го чуе човек веднага или след време. В Исая 55:11 самият Бог казва: “ така ще бъде словото Ми, което излиза от устата Ми; няма да се върне при мене празно, а ще извърши волята Ми и ще благоуспее в онова, за което го изпращам.”
Бог знае нуждите на децата си и знае пътя по който да ги заведе на правилното място за да получат това което им е приготвено. “На зелени пасбища ме успокоява; при тихи води ме завежда.”(Пс.23:2)
Искам за благодаря на Бог за това освобождение което извърши в мен. Сега чувам абсолютно нормално и без проблеми.
Благодаря и на брат Пламен че се предоставил в ръцете на Господа, за да може да бъде ръководен и употребяван за укрепване на Божието семейство, за “освобождение на пленниците и отваряне затвора на вързаните”. (Исая 61:1)

С поздрав в Исус!

Ваня Александрова
Модена, Италия

Няма коментари:

Публикуване на коментар