Video 24/7

11.11.09

Свидетелство за изцеление и още нещо

Свидетелство за слава на милостивия ни и благ Господ!
(откъс от имейл от 10 Ноември 09)

"... Бог ме освободи по време на една от интернет службите ти след изговарянето на молитвата за разчупване на проклятие. Освобождението ставаше под ръководството на Святия Дух, който откри на брат Пламен. Преди два дена бях забелязала подутина в тази част на главата си. Докато брат Пламен се молеше усетих боцкане като с иглички на това място. След това ушите ми започнаха да пищят и да излиза нещо от тях със свистене. Цялата ми глава гореше като в огън. Такава топлина усещах. Споделих това нещо със сина ми, който също участваше в службата и писа на брат Пламен какво се случва. Двамата продължиха да се молят. Сина ми чу глас, който му говореше, че трябва да плюе върху главата ми, но не беше сигурен, че е Святият Дух. Тогава още веднъж чул същият глас да му говори същите думи. Каза ми какво е чул и аз му казах “направи го”. Той го направи и Божията сила дойде върху мен и паднах на пода. Започнах да дишам тежко. Сина ми отново писа на брат Пламен, когото чух да казва “гонете го, по-смело”. Започнахме и двамата да го гоним и да му заповядваме да напусне в името на Исус. Отричах се от нечистият дух и му казвах, че не го искам. Бях се изправила на коленете си и се опитвах да го изтласкам от гърлото си. Изкашлях се няколко пъти и той започна да излиза с писък. След това спря за 1-2 секунди. Отново леко се напънах да го изтласкам и продължи да излиза с много силно виене, което продължи около 2-3 минути. Почувствах много голямо облекчение. Подутината също беше изчезнала.
Другото нещо от което ме освободи Бог беше проблем с лявото ухо, за което даже не бях се молила. Преди това усещах непрекъснат натиск в костта около ухото. Периодично се появяваше болка и пищене, чувах по-слабо с това ухо. Вероятно е било причинено от наследствено проклятие, което е било разчупено. Спомням си че моят баща имаше проблеми с ушите. Два пъти е бил опериран.
Сега вече 3 месеца след освобождението нямам никакви проблеми с ухото и благодаря на Бога за това, че Той ни дава винаги повече от това за което сме го молили.
Имам вече мир в сърцето си. Радостта ми също започна да се връща.
Мога да се моля свободно и с всеки изминат ден Бог ме изпълва с благодат за да го хваля. Благодаря му за освобождението! Благодаря му за това, че е бил до мен когато дойде болката в сърцето ми и ме е чакал да се върна отново при него..."

Останалата част от писмото можете да прочетете в нашия сайт www.plamen.hristianstvo.net в раздел СВИДЕТЕЛСТВА.

Няма коментари:

Публикуване на коментар